Ставки фрахту з чорноморських та дунайських портів залишаються низькими

На Причорноморському ринку суттєвого зростання вартості перевезень зерна з України поки не спостерігається. В усіх сегментах ринку зберігається дисбаланс вантаж/тоннаж, що дозволяє фрахтувальникам диктувати умови. Попит на панамакси та костери залишається стабільним, а на хендісайзи та баржі зменшився, тому їх власники будуть змушені знову опускати ставки, – повідомляє УЗА з посиланням на ASAP.

Так, ставки фрахту на перевезення панамаксами кукурудзи та пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю та Бангладеш залишилися на рівні 50-52 $/т, а до південного В’єтнаму – на рівні 46-47 $/т.

При цьому ставки фрахту хендісайзів з кукурудзою з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я протягом тижня знизилися на 2 $/т до 18-20 $/т, до східного узбережжя Італії – на 2 $/т до 20-22 $/т, до Іспанії – на 1 $/т до 22-24 $/т, Тунісу – на 1 $/т до 23-25 $/т.

Вартість фрахту костерів з кукурудзою з українських портів Дунаю до Мармари залишилася на рівні 17-19 $/т, до східної Греції – на рівні 20-21 $/т, до східного Середземномор’я – в межах 22-24 $/т, Ізраїлю – 29-30 $/т, східного узбережжя Італії – 26-28 $/т, Іспанії – 28-30 $/т.

Водночас вартість фрахту барж знижується внаслідок малої кількості замовлень на перевезення з дунайських портів України. Так, ставки на перевезення з Рені чи Ізмаїлу кукурудзи до Константи впали на 1 €/т до 10 €/т, а на перевезення соняшнику до Русе або Сілістри – на 2 €/т до 16 €/т.

Джерело: GrainTrade

Залишити відповідь