Зниження ставок фрахту на перевезення зерна з глибоководних портів сприяє зростанню експортних цін

Зменшення пропозицій зерна в Україні наприкінці сезону продовжує опускати ставки на перевезення зерна з глибоководних портів, що дозволяє трейдерам підвищувати закупівельні ціни.

Минулого тижня ставки фрахту на перевезення зерна з портів Одеси та Дунаю знову знизилися, при чому найбільше – в напрямку Китаю та Іспанії.

Вже другий тиждень поспіль ставки на перевезення костерами та хендісайзами в напрямку східного Середземномор’я залишаються на рівні 26-28 $/т та 27-28 $/т відповідно.

Станом на 18 квітня ставки на перевезення кукурудзи костерами 6 тис т з портів Ізмаїл та Рені знизилися у порівнянні з попереднім тижнем:

Ставки на перевезення хендісайзами з портів Одеси також знизилися:

Ставки на перевезення панамаксами з глибоководних портів Одеси до Китаю знизилися на 4 $/т до 54-56 $/т, до В’єтнаму для фуражної пшениці – на 4 $/т до 52-54 $/т.

Ставки на перевезення баржами кукурудзи до Констанци залишилися на рівні 10-11 €/т, соняшника до Русе / Сілістри – на рівні 16-17 €/т.

Джерело: GrainTrade

Залишити відповідь