Ставки на морські перевезення з України продовжують знижуватися, а поставки вагонами на західні кордони скорочуються

За даними департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці», за період 1-14 квітня обсяги передачі залізничних вагонів з зерновими вантажами через прикордонні переходи з України до Румунії та Словаччини суттєво знизилися. Якщо у березні до Румунії прямувало в середньому 67,6 вагони/добу, а до Словаччини – 41,3 вагони/добу, то у квітні цей показник склав 52,7 та 32 вагони/добу відповідно.

Водночас обсяги передачі зернових через кордон з Польщею у квітні виросли у порівнянні з березнем з 78,2 до 83,6 вагонів/добу, а з Угорщиною – з 35,6 до 42,3 вагони/добу.

Загальний показник середньодобової передачі вагонів з зерновими вантажами та макухою за 1-14 квітня зменшився у порівнянні з березнем на 20 вагонів/добу та складає 297 вагонів/добу.

Ставки фрахту на перевезення зерна костерами з портів Дунаю цього тижня також продовжили знижуватися, – повідомляє компанія ASAP.

Станом на 11 квітня ставки на перевезення кукурудзи костерами 6 тис т з портів Дунаю знизилися:

Водночас залишилися незмінними ставки на перевезення до східного узбережжя Італії (33-35 $/т), Ізраїлю (35-37 $/т) та Іспанії (37-39 $/т).

Ставки на перевезення хендісайзами з глибоководних портів Одеси залишился майже незмінними:

Ставки на перевезення кукурудзи панамаксами з глибоководних портів Одеси до Китаю знизилися на 2 $/т до 58-60 $/т.

Тоді як вартість перевезення кукурудзи баржами на Константу залишилася незмінною на рівні 10-11 €/т, а соняшника до Русе/Сілістри – 16-17 €/т.

Джерело: GrainTrade

Залишити відповідь